Tattoo

Zoeken.nl - Zoek in alle zoekmachines
Cabla - Maak zelf ook een kabel over Tattoo
Op zoek naar Tattoo? - Zoek Tattoo in alle zoekmachines
Start een campagne - jouw website over Tattoo, direct in beeld

Home

Nieuw bericht

Forum info

Zoeken

Onderwerp
toevoegen aan favorieten lijst Tattoo > Forum > Algemeen > wat voor'n inkt??
  Daphne  1. Geplaatst op 23 november 2008 om 19:12 uur   quotenieuw berichtemailedit 

hoi iedereen,

ik wil graag zelf een tattoo zetten bij mezelf, gewoon met een naald ofzo.
maare.. wat voor'n inkt kan ik gebruiken??
dacht eerst aan gewone oost indiese inkt, maar dat zal wel niet goed zijn??

alvast bedankt!

Ronan  2. Geplaatst op 07 december 2008 om 15:34 uur   quotenieuw berichtemailedit 

QUOTE:
Op 23 november 2008 om 19:12 schreef Daphne het volgende:
hoi iedereen,

alvast bedankt!

Ik zou voor echte tattoo inkt gaan daphne dat lijkt me wel zo veilig.
http://eshare.ath.cx/index.php?act=viewProd&productId=7

Johan  3. Geplaatst op 12 december 2008 om 16:26 uur   quotenieuw berichtemailedit 

Voor goede inkt moet je bij www.inkplaza.nl zijn die verkopen Eternal Tattoo Inkt gemaakt door Terry Welker

Tattoo Michel  4. Geplaatst op 07 januari 2009 om 14:07 uur   quotenieuw berichtemailedit 

waarom ben je van plan jezelf te verminken? om geld uit te sparen? Niet doen laat een tattoo zetten bij en gerenomeerd tattoo artiest, dan heb je iets wat tenminste steriel en goed word gezet, zoek iemand met een GGD goedgekeurd bedrijf.Zelf geprikte tattoo's worden vaak heel erg lelijk!! Groetjes Tattoo Michel

Tattoo Inte..  5. Geplaatst op 03 juli 2011 om 11:44 uur   quotenieuw berichtemailedit 

Het gebruik van goede kleuren is van LEVENSBELANG bij het maken van een goede tattoo.

De TATTOOINTERNET kleuren;

-Kleuren veranderen en vervagen niet.
-Geschikt voor elk huidtype en makkelijk in de huid te tatoeŽren.
-Geen allergische reacties.
-Geen kankerverwekkende stoffen.
-Bacterievrij.
-Geschikt om te mengen om zo tussenkleuren te creŽren.

Tatoeage inkt | Wet- enregelgeving

De TATTOOINTERNET kleuren worden geproduceerd conform de regels van het Warenwetbesluittatoeagekleurstoffen van het ministerie van Volksgezondheid, Welzijn en Sport .(2003)
Geschikt voor gebruik in alle Europese landen: ResAP (2003)2.

Levering inclusief: Veiligheidsinformatieblad (MSDS) conform 91/155/EEG.

U kunt ook kopen en afrekenen via onze webshop www.tattoointernet.com

INFORMATIE...In het algemeen moeteen kleurstof drie eigenschappen hebben. De te gebruiken kleurstof mag nietgiftig zijn, mag niet oplossen in het lichaam en het moet een kleurstof zijnmet een hoge dekkingskracht. Elke kleurstof heeft zijn specifieke karakter.

Het eigenaardige van tattookleuren is dat ze in poedervorm mooi helder zijn enopgelost vaak donkerder of grauwer. Als ze ingetatoeŽrd zijn, zien ze er andersuit en na herstel nog weer anders. Het zal duidelijk zijn dat het maken vangoede kleuren niet zo gemakkelijk is als dat lijkt.

Er bestaan verschillende soorten chemische kleuren. Over het algemeen zullendeze kleuren een goede kwaliteit tattoo opleveren, maar ze zijn ook in bepaaldemate giftig. Gebruik dus geen chemische kleuren! Je kunt dit testen door dekleurstof in een cupje te laten drogen en te kijken wat er achter blijft. Isdit een plastic/rubberachtige substantie dan is de kleur chemisch. Als ergedroogd poeder achterblijft, is de kleur over het algemeen goed (d.w.z. nietchemisch).

Groetjes...

Kutskater  6. Geplaatst op 12 oktober 2018 om 13:09 uur   quotenieuw berichtemailedit 

QUOTE:
Op 03 juli 2011 om 11:44 schreef Daphne het volgende:
hoi iedereen,
alvast bedankt!

Acryl gebaseerd is gevaarlijker dan andere, natuurlijk is niks gezond om in je huid of lichaam te prikken maar als de middelen schaars zijn bijv. in penitentaire inrichtingen dan willen zeīwe wel eens de binnenste van een potlood gebruiken HB2 wat vrij zacht grafiet is(potlood zit geen lood in maar grafietcomposiet)en na te hebben verpulverd mengen met drupjes water.. des te zachter de potlood des te beter(GELD NIET VOOR KLEURPOTLODEN, ALTHANS DAAR HEB IK GEEN VERSTAND VAN EN NOOIT GEPROBEERD

Ga naar:
Om Startkabel.nl goed te laten functioneren maken we gebruik van cookies:Prima, deze melding niet meer weergeven
X